Quantcast
Google Maps Co-Ordinates - Page 3 - GF - General Forum - The Liverpool Way Jump to content
Sign in to follow this  
Bjornebye

Google Maps Co-Ordinates

Recommended Posts

On 19/03/2021 at 07:19, neko said:

All you see from the front...we live on a busy street.

 

https://goo.gl/maps/JkJyfMFf78xpuF956

Was looking at my place, but it’s a block off street view. Just a block outside town. 
 

Here’s the old place though - old pic before we lived there. Skip out front for some reason. 
 

https://earth.app.goo.gl/9qKFSr

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Bjornebye said:

Was going to say are you sure about that at first as all i could see was rocks, then I went 180° around the screen and yep it's beautiful. 

Screenshot_20210421-151221_Maps.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, neko said:

You're having flashbacks to 'nam today, aren't you ?

Hahaha , I actually google mapped one of the places in the declassified pictures to see what it looked like today. The van hadn’t marked out the area but they had pins and I ended up in that front garden which fascinated me for some reason. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, neko said:

I'm just seeing a map of Alaska.

Aah shit I’m in bed now but it was meant to be that pin just in land from the gulf of anadyr. I’ll fix it tomorrow it’s worth it 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Bjornebye said:

That’s the one mate and yeah I know. Big though 

It's a cool spot. I'm assuming they made all the buildings in bright colours to keep people from going insane.

 

Notice the Russian military propaganda poster with the Hind helicopter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, neko said:

It's a cool spot. I'm assuming they made all the buildings in bright colours to keep people from going insane.

 

Notice the Russian military propaganda poster with the Hind helicopter ?

Nah I didn’t !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×